نرم افزار خدمات پس از فروش
از ویژگی های که نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس می تواند در اختیار شما قرار دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد.
امکان تعريف مشتريان
با استفاده از این امکان می توانید مشخصات مشتریان خود را به صورت حقیقی و حقوقی ثبت نمایید.
امکان تعريف سرويسها و قيمتهاي مربوط
نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که تمام سرویس ها و خدماتی که برای هریک از محصولات خود ارائه می نمایید همراه با قیمت و تعرفه های آنها در سیستم ثبت نمایید.
صدور فاکتورهاي نصب و سرويس
نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به ازایی هر کدام از سرویس ها و خدماتی که در قبال هر کدام از محصولات خود ارائه می نمایید فاکتوریا صورت حسابی صادر نمایید. و آن را چاپ و یا از طریق ماژول های ارسال مانند فاکس یا ایمیل ارسال کنید.
ثبت اسناد مالي
با استفاده از امکان ثبت اسناد مالی نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس می توانید تمام فاکتورها و پیش فاکتورهای ارسالی و دریافتی و همچنین تمام چک ها، فیش ها و پرداختی های مالی مشتریان خود را به صورت مجزا برای هر کدام ثبت کنید و به صورت تکی یا سرجمع از آنها گزارشات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
تعريف مدل دستگاه ها
در صورتی که محصولات شما، دستگاه های با سری و مدل های مختلف هستند که هر کدام شرایط خاصی برای خدمات پس از فروش خود دارند می توانید دستگاه ها با مدل های مختلف را در سیستم ثبت نمایید تا پرسنل شما در زمان ارائه خدمات مطابق با شرایط گارانتی ویژه آن دستگاه خدمات و سرویسها را به مشتریان ارائه نمایند.
بایگانی و آرشیو اسناد و مدارک
از نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس جهت بایگانی و ایجاد آرشیوی از اسناد و مدارک مورد نیاز سازمان نیز می توان بهر برد.
معرفي سرويسکاران
همانند ثبت اطلاعات مشتریان می توانید اطلاعات سرویسکاران و تعمیرکاران خود را نیز در نرم افزار ثبت نمایید و در هنگام ثبت ارائه یک سرویس یا خدمات به مشتریان خود مشخص کنید چه کسی مسئول انجام آن کار خواهد بود.
خدمات پسازفروش در داخل سازمان یا محل مشتری
امکان انجامدادن خدمات پس از فروش در خارج و داخل شرکت و ثبت و نظارت برکلیه مراحل انجام و پیگیری آن
امکان ارائه خدمات براساس فیلد های مختلف
نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را فراهم می نماید تا بتوانید خدمات خود را بر مبنای شمارۀ اشتراک، شمارۀ فاکتور، شمارۀ قرارداد، کارت گارانتی و کارت سرویس دورهای به مشتریان خود ارائه دهید.
صدور درخواست کالا از انبار
درصورتیکه در هنگام ارائه خدمات پس از فروش یا سرویس متوجه شوید نیاز به قطعه یا کالای دارید به راحتی بااستفاده از این نرم افزار می توانید یک در خواست جهت دریافت کالا از انبار صادر نمایید.
صدور کارت سرویس دورهای و کنترل آن با استفاده از سریال قطعات
نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را در اختیار شما قرار میدهد که برای هریک از کالاهای خود یک کار جهت سرویس دوره ای صادرنماید.
نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس این امکان را درا اختیار شما قرار می دهد که تمام قراردادهای مربوط به خدمات پس از فروش و تاریخ سر رسید هر کدام از آنها را در نرم افزار ثبت نمایید همچنین این نرم افزار امکان کنترل و ردیابی قراردادها را پس از صدور فاکتور برای مشتری یا انعقاد قرارداد خدمات پسازفروش برای هر مشتری فراهم می کند.
با استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس به راحتی می توان به تمام جزئیات مربوط به پرونده ها و قراردادهای پس از فروش مشتریان دسترسی داشت و از سوابق خدمات ارائه شده به هر مشتری گزارشات مربوطه را تهیه نمود
با استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش فرادیس می توان در هنگام ارائه خدمات و یا سرویس در مورد هر یک از کالاها و یا زیر مجموعه کالاها از وضعیت گارانتی، مدت زمان باقی مانده از گارانتی و ... اطلاع پیدا نمود و براساس وضعیت هر کالا خدمات مورد تقاضا را ارائه نمود.